Wednesday, January 21, 2009

Jom Boikot Tesko!!! Jahanamkan Yahudi!!! Seruan Jihad Ekonomi!!!









Sir John 'Jack' Edward Cohen (1898 -1979) - founder of Tesco O => Jewish Supermarket. Sekitar tahun 2000 akhbar The London Jewish News ( http://www.ljn.co.uk/ ) diedarkan secara percuma kesemua cawangan Tesco di seluruh England . Ini ialah akhbar Yahudi yang memberikan sokongan secara terbuka untuk regim ganas Zionis di Israel.
Pengasasnya ialah Sir Jack Cohen berasal dari keluarga Yahudi yang kaya raya. Nama pasaraya Tesco diambli daripada nama isterinya Tessa Cohen. Di samping mempromosi produk Israel di rangkaian pasarayanya di seluruh dunia, mereka juga telah membuat perjanjian perniagaan dengan syarikat perisian Israel yang berjumlah jutaan dollar.
Jack Cohen lahir pada 6 Oktober 1898 dan meninggal dunia pada 24 Mac 1979 dan dikebumikan di Tanah Perkuburan Yahudi Willesden, London , England . Anda boleh sahkan maklumat ini dengan hanya membuat "search" di internet dengan menaip "Tesco Jewish" dan anda akan dapat pelbagai laman web Yahudi yang dikaitkan dengan Tesco.
Keputusan ditangan anda sekiranya anda mahu menyokong Yahudi dengan mempertingkatkan ekonomi mereka apabila anda membeli belah di Tesco.

No comments:

Post a Comment